رهنمای دانشجو

دانلود فایل‌های تخصصی دانشجویی

رهنمای دانشجو

دانلود فایل‌های تخصصی دانشجویی

رهنمای دانشجو
شما دانشجوی عزیز می‌توانید فایل‌های درسی مورد نیاز خود را از طریق این سایت با ارزانترین قیمت به دست آورید

۶ مطلب در شهریور ۱۳۹۳ ثبت شده است

 در سایت شخصی آقای هاشمی این‌گونه آمده است که:

هاشمی حرف مهمی به جوانان می‏ زند. حرفی که خودش از جوانی پای آن ایستاده. «دنبال آدرسهای غلط از اسلام نروید». «اسلام فقط دین آخرت نیست، اسلام دین زندگی و دنیا هم هست، شما جوانان باید تلاش کنید تا دنیایی بهتر برای خود و دیگران بسازید». «دنیایی بهتر» الگوی هاشمی از طلبگی تا امروز است. 

 

بهتر است که جناب آقای  هاشمی یا به اصطلاح دوستانشان آقای «آخوند متفاوت» کمی در آدرس دهی دقت بیشتری داشته باشند تا جوانان عزیز را آنگونه که به مصلحت دنیا و آخرتشان است راهنمایی نمایند. ایشان برداشت شخصی خود را از رابطه‌ی دین و دنیا که همراه تجربه‌ای موفق برای خود و خانواده و اطرافیانشان بوده به خوبی بیان کرده‌اند و این امر نیز توجیه کننده‌ی سلوک ایشان در زندگی شخصی و سیاسی وی است. البته ما نیز قبول داریم که اسلام دنیا را مقدمه‌ای برای رسیدن به آخرت می‌داند و دین‌داری با بهره‌مندی از نعمت‌های مادی تعارضی ندارد، ولی تعارض واقعی در دین‌مداری و دنیا‌مداری است. انسان دین‌دار مصلحت دین را بر منافع و لذات دنیوی ترجیح می‌دهد و انسان دنیامدار مصلحت شخصی و منافع این ‌جهانی را بر مصالح دینی مقدم می‌دارد. 

 هر چند که جناب «عالی‌جناب» به خوبی این آدرس را به آقازاده‌ها و سبیه‌های محترم‌شان نشان داده‌اند و همواره با امکاناتی که قبل از انقلاب داشته اند و موقعیتی که بعد از انقلاب کسب کرده‌اند، دنیای بهتر و آبادتری را برای ایشان فراهم ساخته‌اند، اما آیا برای هر جوانی دیگری هم امکان رسیدن به دنیا و امکانات دنیوی وجود دارد؟. بسیاری از جوانان نخبه‌ی ما با این که از لحاظ شایستگی‌های علمی و دینی در سطح‌ بالایی قرار دارند ، ولی از جایگاه شایسته‌ای در جامعه بهره‌مند نیستند. بهتر است که این سخنان را کسی بگوید که کارنامه‌ی عملکرد او در گذشته بحث‌برانگیز و قابل نقد جدی نباشد.

حرف‌ها در سینه بسیار است و حوصله برای بازگو کردن کم ولی وای به حال آن راهنمایی که خود آدرس را غلط گرفته باشد به دیگران هم آدرس را غلط نشان دهد.

اللهم اهدنا من عندک

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ شهریور ۹۳ ، ۱۲:۵۷
مرتضی حدادی

مطلع عشق                         راز دلبری      مردان مریخی زنان ونوسی                                              ازدواج        

    ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ شهریور ۹۳ ، ۰۹:۲۴
    مرتضی حدادی
    بنا به درخواست یکی از دوستان عزیز، فهرستی از کتب مربوط به ازدواج و همسرگزینی خدمت دوستان عزیز معرفی می‌شود.
     
    برای مشاهده به ادامه مطلب بروید
    ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ شهریور ۹۳ ، ۰۹:۱۴
    مرتضی حدادی

    پایگاه اطلاع رسانی آیت‌الله مصباح یزدی بخشی از گفتگوی منتشر نشده آیت‌الله مصباح یزدی با مرحوم آقای عسگراولادی که در تاریخ ۱۱/۸/۱۳۹۰ انجام شده بود را منتشر کرد.

    متن کامل این گفتگو در ادامه می‌آید:

    از اوایل انقلاب تاکنون، سلیقه بنده این بوده که در هیچ حزبی مشارکت نکنم. ارادت بنده به مرحوم آقای بهشتی و اظهار لطف ایشان به من، همکاری‌های بنده با مرحوم آقای باهنر در خصوص جمعیت‌های مؤتلفه و ارادت بی‌اندازه بنده به مقام معظم رهبری را همه می‌دانند. همه این دوستان در تأسیس حزب جمهوری اسلامی شریک بودند، اما سلیقه شخصی بنده، شرکت در آن حزب نبود. البته من هیچ‌گاه آن را تخطئه نمی‌کنم، اما می‌گویم: بنده آن کاری را می‌کنم که در پیشگاه خداوند برای آن جوابی داشته باشم. پیش از پیروزی انقلاب، مقام معظم رهبری و آقای هاشمی رفسنجانی توسط آقای قدوسی وقتی تعیین کردند که برای صبحانه به منزل ما تشریف می‌آورند. در آن جلسه صبحانه غیر از این دو بزرگوار، شخص دیگری نبود. آقای هاشمی عنان سخن را به دست گرفتند و از این‌جا شروع کردند که:

     

    ما سال‌ها با هم همکارهای فرهنگی و سیاسی داشتیم، اما مدتی است که تو کنار کشیدی و با ما نیستی. امروز ما یک جبهه ضد امپریالیسم تشکیل دادیم و همه کسانی که با امپریالیسم و استعمار مخالفند باید برای پیروزی در این جبهه مشارکت کنند. ایشان در سخن‌هایشان روی جبهه ضدامپریالیسم بسیار تأکید کردند. بنده به ایشان عرض کردم: آقای هاشمی! من طلبه‌ای هستم که دغدغه‌ام اسلام است. اگر این یک حرکت اسلامی است و بناست کاری برای اسلام شود، بنده هم هستم. حال، بنده در این جبهه ضد امپریالیسم باید چه کار کنم؟ ایشان گفتند: مسأله شریعتی و شهید جاوید و... را باید کنار گذاشت. حتی ما با مارکسیست‌ها باید اتحاد داشته باشیم! ما باید با تمام گروه‌هایی که ضد امپریالیسم هستند از مارکسیست‌ها، مجاهدین، طرفداران شریعتی تا طرفداران صالحی نجف‌آبادی و دیگران اتحاد داشته باشیم و مخالفت را کنار بگذاریم و فقط با امپریالیسم مبارزه کنیم! گفتم: مطرح کردن صالحی که دیگر معنا ندارد، ولی از من چه می‌خواهید و پیشنهادتان چیست؟ گفتند: بیا و با مجاهدین همکاری کن! گفتم: من آن‌ها را نمی‌شناسم. چیزهایی درباره آن‌ها شنیده‌ام، اما تا آن‌‌ها را نشناسم همکاری نمی‌کنم. گفتند: ما می‌شناسیم. گفتم: من کار شما را تخطئه نمی‌کنم. شما پیش خدا حجت دارید و کارتان را بکنید، ‌ اما من تا آن‌ها را نشناسم، تأیید نمی‌کنم. گفتند: نماز شبشان ترک نمی‌شود، ماهیانه دوازده هزار تومان حقوق می‌گیرند و از این مقدار فقط پانصد تومانش را مصرف و بقیه‌اش را صرف مبارزه می‌کنند، چنینند و چنانند. گفتم: همه این‌ها را که فرمودید درست است، اما برای شما حجت است و برای من حجت نیست. من تا کسی را نشناسم که برای اسلام کار می‌کند، ‌ با او همکاری نمی‌کنم. از اول تا آخر این گفت‌وگو مقام معظم رهبری هم نشسته بودند و هیچ نمی‌گفتند و فقط صحبت‌های آقای هاشمی بود و جواب‌های بنده. پس از این گفت‌وگو آقای هاشمی با نارحتی منزل ما را ترک کردند و رفتند.



    بیان شد که سلیقه بنده این‌گونه است و این در حالی بود که بسیاری از دوستان ما در آن جبهه به اصطلاح ضد استعماری شریک بودند. البته کمک‌های آقای هاشمی به منافقین را نیز نباید فراموش کرد. چه پول‌هایی که به آن‌ها داد. در حال حاضر هم نمی‌گویم که آن‌ها کار بدی کردند. شاید وظیفه‌شان در آن شرایط‌‌ همان بود، اما من چون حجتی نداشتم، مشارکت نکردم. شاید من اشتباه کرده باشم، اما اگر اشتباه هم کرده‌ام، خودم را معذور می‌دانم.



    به هر حال، سلیقه من از ابتدا تا کنون این گونه بوده است. هر جا فهمیدم حرکتی برای اسلام ضرر دارد، با همه توان به میدان آمدم و ملاحظه هیچ‌چیز را نکردم که کسی خوشش یا بدش بیاید. وقتی نمی‌فهمیدم که چیزی برای اسلام مفید است، کمک نمی‌کردم. به دنبال پست و مقامی هم نبودم. اگر گاهی مسئولیت کوچکی هم عهده‌دار شدم، تشخیص دادم که وظیفه شرعی است؛ وگرنه دنبال چیزی نبودم، نه حزبی و نه جمعیتی. به عنوان یک طلبه درس می‌خواندم، درس می‌دادم و اگر گاهی چیزی می‌گفتم، آن‌جایی بوده که فکر می‌کردم به اسلام ضربه می‌خورد.

     

    ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۶ شهریور ۹۳ ، ۱۲:۰۳
    مرتضی حدادی

    بحمدلله و با عنایات خاصه‌ِی حضرت ثامن الحجج علیه‌الصلوات و السلام، توفیق حضور در طرح ولایت را در جوار مرقد نورانی حضرت رضا علیه‌السلام یافتیم. عده‌ای از دانش‌پژوهان کلاس شهید شهریاری (درس فلسفه سیاسی اسلام)

    ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ شهریور ۹۳ ، ۱۰:۳۹
    مرتضی حدادی

    آقای رحیمیان با نقل یک خاطره از مکاشفه یک پدر شهید در 18 تیر 78گفت: در این مکاشفه ائمه از مرحوم آیت الله فاضل درخواست کرده بودند که به کمک رهبر انقلاب برود.

     

     

    ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ شهریور ۹۳ ، ۰۴:۱۱
    مرتضی حدادی