رهنمای دانشجو

دانلود فایل‌های تخصصی دانشجویی

رهنمای دانشجو

دانلود فایل‌های تخصصی دانشجویی

رهنمای دانشجو
شما دانشجوی عزیز می‌توانید فایل‌های درسی مورد نیاز خود را از طریق این سایت با ارزانترین قیمت به دست آورید

۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

« وَمَن یَتَوَلَّ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِینَ آمَنُواْ فَإِنَّ حِزْبَ اللّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ »

 

خط حزب الله نشریه‌ی خبری و تحلیلی الکترونیکی سایت اطلاع رسانی مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای می باشد،که سخنان گهربار ایشان را با توجه به مسائل روز به صورت هفتگی ارائه می نماید.


در راستای بصیرت افزایی مخاطبین گرامی کتابچه دیجیتالی این نشریه را می‌توانید در لینک زیر مشاهده نمایید.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۵۹
مرتضی حدادی

انقلاب اسلامی مردم ایران نیز مانند هر انقلاب دیگر، از ریزش‌ها و رویش‌هایی برخوردار است.  این انقلاب که نهالش با خون پاکترین و خالص‌ترین جوانان مؤمن آب‌یاری شده است، مصداق شجره‌ی طیبه‌ای است که همواره شاخسارش در پهنای عالم ثمر می‌دهد و موجبات فزایندگی و رشد بشریت را در مسیر تکامل الی الله فراهم می‌آورد. با این همه وجود این درخت نو پا از گزند آفت‌ها و آسیب‌ها در امان نبوده و در کنار رویش‌های خود شاهد ریزش‌هایی هم بوده است.

برخی از این ریزش‌ها را به صورت تصویری می‌توانید در فایل مشاهده نمایید.

۴ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۵ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۵۳
مرتضی حدادی


شبکه ی من و تو در برنامه ی "رو در رو "به بازخوانی کنفرانس "ایران پس از انتخابات "معروف به "کنفرانس برلین" پرداخته است.به نظر می رسد یکی از راهبرد های جدی شبکه ی من و تو ،آشنایی زدایی از مشهورات تاریخی است ،به این معنا که گردانندگان این شبکه با استفاده از کم کاری رسانه های داخلی در تبیین برخی وقایع تاریخی پس از انقلاب سعی می کنند ضمن خوانش وقایع جذاب تاریخی از زاویه ی نگاه خود و هم سو با مواضعشان برخی از حرف های مورد نیاز امروز جریان اپوزوسیون را هم بیان کنند .

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۴ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۵۴
مرتضی حدادی


توافق وین

توافق وین ( برجام ) میان جمهوری اسلامی ایران و گروه 1+5  که در تاریخ 23 تیر 1394 خبر آن اعلام شد ، دارای اشکالات و ایرادات فراوانی است که در اینجا به برخی از آنها اشاره می شود :

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۸ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۳۴
مرتضی حدادی