رهنمای دانشجو

دانلود فایل‌های تخصصی دانشجویی

رهنمای دانشجو

دانلود فایل‌های تخصصی دانشجویی

رهنمای دانشجو
شما دانشجوی عزیز می‌توانید فایل‌های درسی مورد نیاز خود را از طریق این سایت با ارزانترین قیمت به دست آورید

 

قابل توجه دانش‌پژوهان محترم! سوالات امتحان پایان ترم از میان این نمونه سوالات می‌باشد

موفق باشید

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۱۰

نظرات  (۳)

۱۲ دی ۹۳ ، ۱۶:۲۹ زهرا از جامعه الزهرا
استاد الهی خیر ببینید مونده بودم با این مشکلی که برام پیش امده چطور این درس را برای امتحان اماده کنم . انشاالله مورد عنایت حضرت بقیه الله باشید!
۱۴ دی ۹۳ ، ۰۸:۵۵ طلبه ی جامعه
باسلام وآرزوی توفیقات روزافزون
نمونه سوالات مدیریت برای من بازنمیشه دانلودمیکنم ولی باز نمیشن مشکل کجاست

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم
فایل نمونه سوالات به صورت pdf می باشد و باید با نرم افزارهای پی‌دی اف خوان باز شود مانند آکربات ریدر یا نیترو پی‌دی اف
سلام علیکم
امروز امتحان مدیریت برگزار شد.از اینهمه همراهی و کمک شما برای پشت سر گذاشتن این امتحان خیلی خیلی متشکرم. خیلی دعاتون کردیم. در طول ترم فرصت نشد نظرمون رو راجع به کلاستون بگیم. خواستم بگم من از کلاسهای شما واقعا لذت بردم، خصوصا وقتی ولایت فقیه را با علم مدیریت اثبات کردید خیلی برام جذاب بود. خوشحالم که این درس را با کلاس شما گذراندم. فهم مباحث نظری مدیریت وقتی توسط شما به صورت مصداقی در حکومت اسلامی و جامعه امروز ما بیان می شد خیلی شیرین تر و آسان تر بود.
در ضمن پیشنهاد می کنم این شیوه تدریس و امتحان گرفتن رو ادامه بدهید چون با اینکه اکثر نمرات خودم بالای نوزده است ولی برگزاری امتحانات به شیوه مرسوم رو بی عدالتی محض می دونم. چون کسی که یک ترم تمام جلسات را حضور داشته باشه و خوب هم مطالب را بفهمه کافیه شب امتحان مشکلی براش پیش بیاد و نتونه جزوه رو حفظ کنه تا همه زحماتش به خاطر کم شدن نمره از بین بره؛ در عوض، اونایی که حافظه خوبی دارند فقط یک شب وقت میگذارن و همه مطالب رو حفظ میکنن نمره خوبی هم می گیرن. بنابراین، معتقدم سخت گیری در امتحانات پایان ترم نمی تونه نشان دهنده فهم مطالب یا توجه به درس باشه. کسی که به درس توجه کرده باشه بهره خودش رو برده.
در هر صورت از اینکه نمونه سوالات را در اختیارمان قرار دادید خیلی خیلی سپاسگذارم. انشاء الله خداوند مسیر زندگی را همیشه برایتان هموار کند و امام حسین علیه السلام عنایت ویژه اش را شامل حالتان کند. التماس دعا

پاسخ:
پاسخ: از لطف شما ممنونم انشالله خداوند متعال از همه ما راضی باشد و در عرصه زندگی موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی