رهنمای دانشجو

دانلود فایل‌های تخصصی دانشجویی

رهنمای دانشجو

دانلود فایل‌های تخصصی دانشجویی

رهنمای دانشجو
شما دانشجوی عزیز می‌توانید فایل‌های درسی مورد نیاز خود را از طریق این سایت با ارزانترین قیمت به دست آورید
سلام. خیلی ممنون از جوابی که به انتقاد بنده دادید. من خودم زیاد سخنرانی های ایشون رو نگاه نمیکنم ولی دیدم که زیاد طرفدار دارند. وقتی این مطلب شما رو دیدم کمی شکه شدم که اگر این موضوع حقیقت داشته باشه ممکنه که طرفدار های ایشون هم به این سمت برن. به همین خاطر شروع به تحقیق بیشتر کردم که به لینک هایی که مشاهده کردید برخورد کردم. که در فیلم هم خود ایشون به صراحت نظر خودشون رو درباره‌ی رهبری اعلام کردند. جوابی که شما به انتقاد من داده اید رو قبول دارم و کاملا درست است. و حضور ایشون در این شبکه هم هیچ توجیهی ندارد. ولی سخن من در مورد کلیپ منتشر شده است که ایشون رو ضد ولایت فقیه نشون میده. هر چند به نظر من درسته که ایشون شاید اشتباهاتی کرده باشن و بر خلاف سخنان رهبری عمل کرده باشن.و حرف شما هم در این مورد کاملا درسته. ولی با توجه به اظهارات صریح ایشون فکر نکنم ایشون ضد ولایت فقیه باشن. و به نظر من ضد ولایت نشون دادن ایشون میتونه خیلی خطرناک باشه با توجه به طرفدارهایی که دارن. اگر همین انتقاد هایی که شما فرمودید رو در منتشر میکردید مشکلی نبود ولی ضد ولایت نشون دادن ایشون به نظرم کار اشتباهیه با توجه به این که کلیپ منتشر شده هم دارای تقطیعات زیادی هست و ظاهرا دستکاری شده،و نمیشه به اون استناد کرد. به هر حال تمام این ها نظر شخصی بنده بود. بازم ممنون به خاطر جوابتون

سلام خدمت برادر عزیز و گرامی‌ام که با دقت نظر خود بنده را آگاه‌ و دلگرم می‌کند. همانطوری که مستحضرید مقام معظم رهبری دام ظله العالی نیز به این مطلب تاکید نموده‌اند که نباید به راحتی به هر کسی برچسب ضد ولایت فقیه را ضد. و ما هم به پیروی از ایشان هیچ گاه نگفتیم که آقای دانشمند نعوذ باالله ضد ولایت فقیه‌اند. ما از عالمی که خداوند متعال جایگاه ویژه‌ای به او عنایت کرده و اقشار بسیاری از مردم را به دور او جمع کرده بیش از این انتظار داریم که در انتخاب سخنانش دقت داشته باشد و شرایط زمان و مکان و مخاطب و جامعه را در نظر بگیرد. در زمانی که دشمنان دین در قالب‌های مختلف سعی در ضربه زدن به دین اسلام و مخصوصا مکتب اهل البیت علیهم السلام هستند، وظیفة خواص بسیار خطیر و حساس است. ما در طول تاریخ گذشته و معاصر شاهد بوده‌ایم که بسیاری از افراد ارزشی و خواص طرفدار حق، با کم بصیرتی و غفلت از شرایط خواسته یا ناخواسته مهره‌های بازی دشمنان شدند و جریان رو به پیشرفت مسلمانان را کند ویا منحرف نموده‌اند. و در این شرایط حساس که دشمن بصورت همه جانبه و از هر شیوه‌ای در صدد برآمده تا شجره انقلاب را بخشکاند وظیفه‌ی من و شما صد چندان است. باز هم از نقطه نظرات ارزشمندتان کمال تشکر را دارم و از خداوند متعال توفیقات جنابعالی را مسئلت دارم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۱۷
مرتضی حدادی

نظرات  (۱)

سلام باتوجه به این که اقای دانشمند جدیدا اعلام براعت کردن نسبت به این شبکه ها وخاندان شیرازی وگفتند که کلیپ سخنان ایشان را یازده برش زده اند بهتراست سخنانشان دراین سایت مطرح شود تنها ایرادی میتوان به ایشان گرفت رفتنشان به این شبکه است ولی هیچ اعتمادی به رسانه ها نیست نمیتوان یقین پیداکرد ایشون حتما سخنانشان همانس که درکلیپ است.

پاسخ:
پاسخ: با سلام
وقتی ما می خواهیم در مورد عمل شخصی قضاوت کنیم هم باید به مفردات کلام او توجه کنیم و هم باید ترکیب آن را مورد بررسی قرار دهیم.
در بعضی از مواقع مفردات کلام خوب وصالی از اشکال است ولی شرایط و نیت گوینده موجب باطل بودن آن می شود. در واقع کلمه حقی است که اراده باطل از آن میشود. ترکیب حضور و سخنان آقای دانشمند چیزی است که از آن اراده باطل شده است و ادعای تقطیع نمی تواند چیزی را درست کند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی