رهنمای دانشجو

دانلود فایل‌های تخصصی دانشجویی

رهنمای دانشجو

دانلود فایل‌های تخصصی دانشجویی

رهنمای دانشجو
شما دانشجوی عزیز می‌توانید فایل‌های درسی مورد نیاز خود را از طریق این سایت با ارزانترین قیمت به دست آورید
۱۵ خرداد ۹۳ ، ۰۳:۱۳

پاسخ به یک نظر

یکی از دوستان عزیز نظری را در مورد مطالب منتشره از سوی شبکه ماهواره ای امام حسین به بنده تذکر داده اند که پاسخ آن را در این جا بیان می کنم

سلام آقای حدادی
از شما توقع نداشتم. بهتر بود برای درج این مطلب بیشتر تحقیق می‌کردید. 
با سلام خدمت دوست عزیز و گرامی
از نقد و نظر و حسن دقت جنابعالی کمال تشکر را دارم . بنده لینک های فوق را مشاهده کردم و به چند دلیل جواب قانع کننده ای پیدا نکردم.
اولاً حضور آقای دانشمند در شبکه ی ماهواره ای امام حسین که عملا بر خلاف مسیر ولایت فقیه و نظام اسلامی گام بر می دارد هیچ توجیهی ندارد.
ثانیاً در بحث شیعه و سنی مشی ایشان با سفارشات امام خمینی ره و مقام معظم رهبری مبنی بر وحدت شیعه و سنی سازگاری نداشته و ندارد و بنده بارها از طرف جوانان اهل سنت در مورد سخنرانی های ایشان مورد سوال واقع شده ام .
ثالثاً بعضی سخنانی که حقیقت دارد را به زبان می آورند ولی از آن اراده ی باطل دارند. حال این سخن یا آیه ای از قرآن است و یا روایتی از معصومین علیهم السلام. و یقینا جای این صحبت ها در این شبکه نیست.
رابعاً خواص باید بصیرت داشته باشند و به خاطر جایگاهی که در میان مردم پیدا کرده اند طوری عمل کنند که در فتنه ها ملعبه ی دشمنان قرار نگیرند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۱۵
مرتضی حدادی

نظرات  (۱)

سلام. خیلی ممنون از جوابی که به انتقاد بنده دادید. من خودم زیاد سخنرانی های ایشون رو نگاه نمیکنم ولی دیدم که زیاد طرفدار دارند. وقتی این مطلب شما رو دیدم کمی شکه شدم که اگر این موضوع حقیقت داشته باشه ممکنه که طرفدار های ایشون هم به این سمت برن. به همین خاطر شروع به تحقیق بیشتر کردم که به لینک هایی که مشاهده کردید برخورد کردم. که در فیلم هم خود ایشون به صراحت نظر خودشون رو درباره‌ی رهبری اعلام کردند. جوابی که شما به انتقاد من داده اید رو قبول دارم و کاملا درست است. و حضور ایشون در این شبکه هم هیچ توجیهی ندارد. ولی سخن من در مورد کلیپ منتشر شده است که ایشون رو ضد ولایت فقیه نشون میده. هر چند به نظر من درسته که ایشون شاید اشتباهاتی کرده باشن و بر خلاف سخنان رهبری عمل کرده باشن.و حرف شما هم در این مورد کاملا درسته. ولی با توجه به اظهارات صریح ایشون فکر نکنم ایشون ضد ولایت فقیه باشن. و به نظر من ضد ولایت نشون دادن ایشون میتونه خیلی خطرناک باشه با توجه به طرفدارهایی که دارن. اگر همین انتقاد هایی که شما فرمودید رو در منتشر میکردید مشکلی نبود ولی ضد ولایت نشون دادن ایشون به نظرم کار اشتباهیه با توجه به این که کلیپ منتشر شده هم دارای تقطیعات زیادی هست و ظاهرا دستکاری شده،و نمیشه به اون استناد کرد. به هر حال تمام این ها نظر شخصی بنده بود. بازم ممنون به خاطر جوابتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی