رهنمای دانشجو

دانلود فایل‌های تخصصی دانشجویی

رهنمای دانشجو

دانلود فایل‌های تخصصی دانشجویی

رهنمای دانشجو
شما دانشجوی عزیز می‌توانید فایل‌های درسی مورد نیاز خود را از طریق این سایت با ارزانترین قیمت به دست آورید
۰۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۳:۳۳

هر دم از این باغ بری می‌رسد

این اولین بار نیست که شبکه امام حسین(ع)  با فرافکنی به هر بهانه ای به خود اجازه می دهد به نظام  بتازد. از نمونه های دیگر،  توهین علیه امام خامنه ای (مدظله العالی) صحبت های آقای دانشمند در همین شبکه می باشد که می توانید کلیپ تصویری آن را در پایین مشاهده نمایید. ایشان در صحبت های خود مانند گذشته، مستقیم و غیرمستقیم تهمت های ناروایی را به ولی امر مسلمین جهان، امام خامنه ای نسبت می دهد.

 

برای ما خیلی عجیب نیست که شبکه هایی نظیر این شبکه که منابع مالی شفافی ندارند چگونه توانسته اند تصاویر خود را به تمام دنیا مخابره کنند و به تعبیر خودشان شبکه ای در سطح کره زمین راه اندازی کنند چرا که از خاطرمان نرفته است که دولت انگلیس در اقدامی غیرقانونی حساب بانکی شبکه پرس تی وی در انگلیس را بدون حکم دادگاه مسدود کرد و برخی شبکه های  اجتماعی حساب کاربری این شبکه خبری را تحت فشارهای لابی های صهیونیستی غیر فعال کردند و مانع از انجام فعالیت های خبری این شبکه شدند ولی امروز می بینیم چگونه شبکه هایی  نظیر شبکه امام حسین(ع) در شبکه های اجتماعی تصویری معاند مورد حمایت قرار می گیرند و تصاویر خود را به سراسر دنیا ارسال می کنند و در لباس دین بر علیه دین فعالیت می کنند. اگر این امتیازات در اختیار چنین شبکه هایی قرار نگیرد جای سوال دارد چرا که به سهم خودشان دین خود را در ضربه زدن به نظام اسلامی ادا کرده اند و خیالشان راحت است که حق مطلب را ادا کرده اند. 

 


آقای دانشمند حتی اگر یک بار کتاب ولایت فقیه حضرت امام(ره) را مطالعه می کردند، مفهومِ "علیِ زمان" را درک می کردندمطمئنا کسی در مقام مقایسه ی ذات قدسی و ملکوتی حضرات معصومین با ولی فقیه نیست؛ اما چه کسی می تواند منکر این شود که ولی فقیه در جایگاه امیرالمومنین نشسته است؟
 

اینکه حضرت امام(ره) نیز فرموده اند "ولایت فقیه همان ولایت رسول الله است" نیز در کتاب ولایت فقیه حضرت امام این گونه توضیح داده شده است که اجرای احکام اسلامی و حدود آن به دست معصوم یا نائبان آن ها هیچ تفاوتی ندارد.

آیا جناب دانشمند به حضرت امام(ره) هم معترضند؟ آیا این سخنان را نشنیده بودند؟ چرا تا کنون احساس خطر نکرده اند؟

 

به راستی چرا ایشان در آن شبکه از قمه زنی و انحرافات دیگر این تیم انگلیسی صفت آزرده نمی شوند؟ پاسخ را خدمتتان عرض می کنم! وقتی از ولایت الله خارج شوی؛ برای قرار گرفتن در ولایت طاغوت، می بایست شرف و عزت خود را هم به حراج بگذاری..

 

مفهوم نیابت امام چیزی نیست که با سخن پراکنی چنین افرادی که خود کوچک کننده ی شان روحانیت هستند، زیر سوال برود. چرا که خود حضرت امام زمان(عج) به مفهوم ولایت خاص و ولایت عام تصریح فرموده اند. بله! این گونه است.. خودنمایی و ابراز وجود گاهی باعث می شود احادیث متقن را هم زیر سوال ببرند!

 



دانلود کلیپ تصویری


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۰۷
مرتضی حدادی

نظرات  (۲)

سلام آقای حدادی.
از شما توقع نداشتم. بهتر بود برای درج این مطلب بیشتر تحقیق می‌کردید. لطفا لینک های زیر را مشاهده کنید
http://soaleshoma.persianblog.ir/post/334
http://www.afsaran.ir/link/446274

با سلام خدمت دوست عزیز و گرامی
از نقد و نظر و حسن دقت جنابعالی کمال تشکر را دارم . بنده لینک های فوق را مشاهده کردم و به چند دلیل جواب قانع کننده ای پیدا نکردم.
اولاً حضور آقای دانشمند در شبکه ی ماهواره ای امام حسین که عملا بر خلاف مسیر ولایت فقیه و نظام اسلامی گام بر می دارد هیچ توجیهی ندارد.
ثانیاً در بحث شیعه و سنی مشی ایشان با سفارشات امام خمینی ره و مقام معظم رهبری مبنی بر وحدت شیعه و سنی سازگاری نداشته و ندارد و بنده بارها از طرف جوانان اهل سنت در مورد سخنرانی های ایشان مورد سوال واقع شده ام .
ثالثاً بعضی سخنانی که حقیقت دارد را به زبان می آورند ولی از آن اراده ی باطل دارند. حال این سخن یا آیه ای از قرآن است و یا روایتی از معصومین علیهم السلام. و یقینا جای این صحبت ها در این شبکه نیست.
رابعاً خواص باید بصیرت داشته باشند و به خاطر جایگاهی که در میان مردم پیدا کرده اند طوری عمل کنند که در فتنه ها ملعبه ی دشمنان قرار نگیرند.
Ai dreptate, Lavi… foarte putine filme si seriale de calitate se mai fac. Trebuie sa le cauti bine, sa vizionezi filme prin recomandari de la alti prieteni, pentru ca nu de multe ori mi s-a intamplat sa ma uit la un film si la sfarsit sa simt efectiv ca mi-am pierdut vremea cu el si ca in timpul ala puteam face ceva clar mai util.Ana Q. recently pot.&ds.enbsp;

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی